اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت و برای اهداف دیگری که در privacy policy توضیح داده شده است استفاده میشود.
در این صفحه می توانید قوانین و مقررات مربوط به خرید، پشتیبانی، شیوه حمل و نقل و روند مرجوعی کالا را مطالعه فرمایید.
نحوه پشتیبانی و فروش
محصولات ما از طریق سایت و یا مراجعه حضوری مشتریان، به فروش خواهد رسید.
در صورت نیاز به مراجعه حضوری، هماهنگی تلفنی قبل از مراجعه به منظور پاسخگویی مناسب به شما عزیزان الزامی است.
نحوه پرداخت وجه
در صورت خرید از سایت و یا مراجعه حضوری؛ می توانید از طریق درگاه پرداخت زرین پال وجه کالاهای خریداری شده را پرداخت نمایید.
شیوه حمل و نقل و مدت زمان تحویل کالا
ارسال محصولات برای مشتریان تهرانی 2 الی 4 ساعت بعداز ثبت سفارش و از طریق پیک انجام میشود و برای شهرستان ها، 2 الی 5 روز کاری و از طریق تیپاکس صورت میگیرد.
*هزینه ارسال بر عهده مشتری عزیز میباشد*
روند مرجوعی کالا
تمامی محصولات ما ضمانت سلامت کالا دارد و اگر دارای عیب و نقص باشد تعویض خواهد شد.
استرداد وجه
مشتری گرامی لطفا در خرید خود دقت کنید ! زیرا با توجه به ماهیت محصولات امکان استرداد وجه و بازگشت محصول وجود ندارد.
نحوه ثبت شکایت
برای ثبت شکایت از طریق تلفنهای دیجیلیزر، در ساعات ذکر شده پاسخگوی شما هستیم.
ساعت پاسخگویی
ساعت پاسخگویی همه روزه ( به جز ایام تعطیل ) 10 صبح الی 6 عصر از طریق شماره های زیر:
09126032814
09106500025
02188452676