ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما: https://digilaser.ir

دیجی لیزر چگونه از اطلاعات شما حراست می‌کند؟

امروزه با گسترش جریان اطلاعات و استفاده روزمره کاربران از اینترنت و وسایل ارتباطی، حریم خصوصی کاربران به یکی از جدی‌ترین دغدغه‌ها تبدیل شده‌است. نگرانی بسیاری از مشتریان، محفوظ ماندن اطلاعات شخصی همچنین شماره موبایل، نام و نام خانوادگی و آدرس است که برای ثبت سفارش به ما می‌سپارند. باید گفت ما نیز اهمیت این موضوع را درک می‌کنیم و حریم خصوصی کاربران برای ما اهمیت بسیاری دارد. در ذیل سیاست حفظ حریم خصوصی و محرمانگی اطلاعات کاربران را ملاحظه خواهیدکرد.

چه اطلاعاتی از شما دریافت می‌شود؟

برای ثبت سفارش در وب سایت دیجی لیزر لازم است تا اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، تلفن همراه و آدرس خود را در اختیار ما قرار دهید. دریافت مشخصات فردی شما نیز صرفاً برای هماهنگی‌های لازم برای ارسال سفارش‌ها است.

چگونه از اطلاعات شما محافظت می‌شود؟

با وجود این‌که امنیت را به صورت نسبی تعریف شده است اما در طراحی وب سایت دیجی لیزر سعی شده که از بالاترین سطوح امنیتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظر گرفته شود. اطلاعات شخصی شما نیز به صورت رمزنگاری‌شده در بستر امن HTTPS به وب‌سایت ما منتقل و برای تعاملات بعدی نگهداری خواهند شد.

چه استفاده‌ای اطلاعات شما خواهد شد؟

چه از نظر قانونی چه از نظر اخلاقی ما موظف به صیانت از اطلاعات و پرونده‌های شما هستیم. اطلاعات شخصی شما نیز صرفاً جهت ارسال سفارشات نگهداری می‌شوند تا در سفارش‌ها و درخواست‌های آینده به راحتی بتوانید سفارش خود را ثبت نمایید. 

چه کسانی به اطلاعات شما دسترسی دارند؟

همکاران بخش فروش، خدمات پس از فروش و ارسال به اطلاعات شما دسترسی دارند که آن هم برای ارسال سفارشات و ارائه پشتیبانی بهتر و خدمات با کیفیت‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی اطلاعات شخصی شما نزد ما محفوظ خواهد ماند و در اختیار افراد یا سازمان‌های دیگری قرار نخواهد گرفت. بدیهی است که مراجع قانونی با ارائه حکم دادگاه قادرند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. به طور کلی ما موظفیم از اطلاعات شما حفاظت و حراست نماییم.

تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی کاربران

باتوجه به اینکه تغییرات در این برگه بسیار کم است، اما امکان دارد باتوجه به تغییرات در سایت این دسترسی‌ها تغییر بکند و ما ناچار به اعمال تغییرات جدید باشیم که در این صفحه تمام آنها افزوده خواهند شد و استفاده شما از این وب‌سایت به منظور پذیرش این قوانین است. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام درباره موارد بالا می‌توانید آنها را به اطلاع ما برسانید تا پاسخگوی تمام پرسش‌های شما باشیم.